Powered By Blogger

niedziela, 24 lutego 2013


Miesiąc luty powoli dobiega końca ,a ja znalazłam się właśnie w dziwnym punkcie swojego życia. Od początku tego roku zmieniło się kilka rzeczy ,przede wszystkim czuję ,że zmieniłam się JA. Szczerze powiedziawszy nie cieszy mnie to ,wręcz przeciwnie z wiedzą jaką posiadam czuje się niezręcznie. Nie umiem się odnaleźć i dostosować. Bardzo chciałam się zmienić , udało mi się to! Być może i pozbyłam się nie potrzebnych uczuć ,ale! no właśnie i znów mam jakieś "ale". Wszystko ma swoją cenę , takie "coś za coś" , byłam tak zdesperowana szukając pomocy ,by uwolnić się od tego co mnie niszczyło ,że byłam w stanie stać się legendarnym Panem Twardowskim ,który podpisał pakt z Mefistofelesem. Nie podpisałam paktu uff ,ale również płacę za to pewnego rodzaju cenę, gdybym mogła oj tak gdybym mogła wiedząc to co wiem teraz ,cofnąć czas... jednak nie mogę! Staram się niczego nie żałować,żadnego swojego wyboru , jednak żałuje :( tylko tego, że za dużo osób mnie poznało , wie jaka jestem. Odnoszę wrażenie jakbym się właśnie obudziła ,spanikowana z ręką w nocniku :P .. "i co teraz i co teraz?" , "A teraz Moniko musisz zrobić wszystko ,by ich wiedza na twój temat nie obróciła się przeciwko Tobie". Dokładnie tak wygląda mój monolog .. to akurat wersja ocenzurowana :P  bo ta bez cenzury wygląda tak "Hell yeaaaah Moni you really fucked up! " po angielsku brzmi to bardziej gangstersko :D don't u think? 

Czekam ,a moje czekanie wiąże się z nadzieją na MARZEC , pierwsze promyki słońca przebijające się przez chmury będą dla mnie nadzieją na lepsze dni. Zawita wiosna , nie tylko objawi się w naturze ,ale i odrodzi się w naszych sercach :) od marca wszystko będzie tylko lepsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz